عاشقانه ها

زندگی مثله یه جاده میمونه,منو تو مسافراشیم قدر این لحظه هارو بدونیم ممکنه فردا نباشیم

اشک ریختن واسه چشات یه عادته....دوری و ندیدنت برای من مثال یک حکایته

فکر نکنی حرف دلم برای تو شکایته....کی گفته زندگی برای من بدون تو خیلی راحته

نکنه دل تو از دست من ناراحته....می دونی بد جوری این دل من عاشقته؟

آرزوی من تو این شبا وصال روی ماهته...تنها مرهمم تو این روزا عکسای یادگاریته

گفته بودن یه روز دل شکستن و رفتن کارته....رفتن تو ای عشق من نگفتی آخر قرارته

یکی به من بگه ابن کجای عدالته؟....به من بگو چرا امروز دشمن من کنارته؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

محدثه
ساعت15:35---23 مرداد 1391
سلام گلم وب شما هم خیلی عالیه ممنون که وقت گذاشتی و به وب منم سرزدی با افتخار لینکت کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:,ساعت 14:43 توسط .......| |


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

Design By : RoozGozar.com